Τρίτη 18 Μαΐου 2010

δεν έχω facebook, πειράζει;

" Έχουμε τόοοοσους φίλους στο facebook και στην πραγματικότητα δεν μιλάμε ούτε στους μισούς από αυτούς. Δεν τους σβήνουμε γιατι: "Είναι φίλος του Κωστάκη του πρώην της ξαδέρφης της κολλητής μου κι είχαμε βγει για ποτό κάποτε στο Γκάζι, γαμώ τα παιδιά, αλλά δεν το ξαναείδα από τότε αλλά γουστάρω να κατασκοπεύω τη ζωή του". Τι καλά!!"







To παραπάνω κείμενο είναι το νέο status της φίλης μου, της Μαριάννας
στη σελίδα της στο Facebook.
Σε μια εποχή λοιπόν, όπου πρώτα ρωτάμε αν έχεις facebook και μετά τηλέφωνο,
όπου το καμάκι και οι προσωπικές σχέσεις έχουν χάσει κάθε αξία και όλα έχουν γίνει τόσο απρόσωπα
πιστεύω πως αυτό τα λέει όλα.
Ένα απρόσωπο πανηγυράκι, μια μόδα- που δυστυχώς κράτησε περισσότερο από το hi-5 και
είχε λιγότερη ενημέρωση από το myspace- και συνεχίζει να κυριαρχεί στις ζωές των περισσότερων.
Ένας ηλεκτρονικός χαφιεδορουφιάνος, με την ευγενική συγκατάθεση της νέας εποχής, με την πιασάρικη
δικαιολογία "έχω βρει παλιούς συμμάθητες μου" ή "έχω τα παιδιά από το χωριό" και άλλες τέτοιες άπειρες μαλακίες.
Άντε και είναι έτσι ας πούμε. Βρήκες τον παλιό συμμαθητή σου. Και τι έγινε; Σου είχε λείψει να τον βλέπεις να κολλάει τη μύξα κάτω από το θρανίο ή οι συζητήσεις σας για τον leonardo di caprio;
Ή τα παιδιά από το χωριό; Άσε να μαντέψω, τα κρατάς για να κάνεις ηλίθια σχόλια σε μια κακού τύπου φωτογραφία με τον πλάτανο της πλατείας;
Nτου μι δε φεϊβορ, ρε φιλε.
Πες μου ότι οι φωτογραφίες με το μαγιό που έχεις ανεβάσει είναι για τον ίδιο λόγο.
Για να βλέπουν τον πάτο σου οι φίλοι από τα παλιά. Αλλά όχι, αυτές δεν τις έχεις ανεβάσει εσύ.
Σε έχουν κάνει "tag".
Nα 'ξερες πόσο μικρός φαίνεσαι βγάζοντας τη ζωή σου στο σφυρί...
Και πόσο μικρότερος φαίνεσαι όταν παραπονιέσαι για τις δήθεν παραβιάσεις του προφίλ σου...
Συγγνώμη ( με 2 γ) αλλά δεν θα το καταλάβω αυτό το κάψιμο ποτέ.
Είχα facebook. Είχα και εγώ σε κάποια φάση την "φιλη του Αντρέα, που γνώρισα σε ένα μαγαζί στα Τριβίλουρα και ήταν γαμώ τα παιδιά"... και αυτός ήταν ο λόγος που το έσβησα κιόλας.
Πως αυτοί που ήθελα να έχω επαφή, δεν χάθηκαν μόλις έσβησα τον λογαριασμό μου.
Όσοι χάθηκαν, κακώς υπήρχαν.
Και για σένα που διαβάζεις αυτό το κείμενο και λες "τι μαλακίες λες τώρα, ρε φίλε, το facebook είναι επικοινωνία, γνωριμίες, επαφές, κτλ..." έχω κάτι να σου πω και ελπίζω να μην χαλάσω τον ψυχικό σου κόσμο... Κάποιοι γαμούσαμε και πριν το facebook....σσσσ... μην το πεις πουθενα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου